پست اول

یکی از آیتمهای پرطرفدار مجله همشهری جوان قسمت گوی و تمشک طلایی است که نقاط قوت و ضعف "کل یوم" برنامه های تلویزیونی را بصورت تقدیم گوی و تمشک طلایی با توضیحات به آنها میدهد.قسمتی از این گوی و تمشکها مختص مطالب ارسالی خوانندگان است که در آن ستون درج میشود.
از آنجا که به نوعی از ارادتمندان این مجله هستم و با پرسمان فراوان وتحقیق و تفحص در بلاد گوگل و یاهو و ...به سایتی از این مجله دست نیافتم تصمیم گرفتم خودم ستونی با همین نام احداث کنم تا روی این ستون علاوه بر مطالب همشهری جوان ، نظرات خودم و یا حتی نوشته های مرتبط دوستان هم قید گردد.

2 comments:

میشه ربط این گوی و تمشک رو به این ژنرال بدبخت بگی؟ این "کل یوم" یعنی چی؟

اين بخاطر سبك خود همشهري جوانه. به من ربطي نداره

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes